FAQ - najčešće postavljena pitanja i odgovori
1. Kako mogu da postanem korisnik KBCnet mreže ?
Jednostavno i brzo na 2 načina:
Pozovite broj 011 715 0 900 i prijavite se ljubaznom KBCnet operateru.
ili
Pošaljite Vaše podatke uz željenu opciju putem email-a
2. Gde i kako mogu uplatiti internet paket?
Internet paket možete uplatiti putem uplatnice u bilo kojoj banci ili pošti ili na uplatnom mestu KBCnet-a u ulici Mirijevski bulevar 9n u periodu od 10:00 do 18:00 časova radnim danom i od 10:00 do 15:00 časova subotom.
Ukoliko uplatnicu skenirate ili slikate i pošaljete na mail [email protected] ili uplatnicu prosledite faksom na broj 011.22.82.736, uplaćeni paket će Vam odmah biti evidentiran. U suprotnom mora da prodje jedan dan kako bi KBCnet dobio izvod od banke o Vašoj uplati. Uplaćeni paket Vam puštamo nakon dobijene potvrde o uplati.
3. Kako da postanem korisnik vašeg kablovskog interneta?
Pozivom na broj telefona 011.715.0.900 dobićete sve informacije o mogućnostima Vašeg priključka na KBCnet kablovsku mrežu.
Ako u Vašoj ulici ili zgradi već postoji KBCnet kablovska infrastruktura, i da postoje tehničke mogućnosti, možemo Vas u kratkom vremenskom periodu priključiti na internet mrežu.
4. Gde se nalaze pristupne tačke KBCnet mreže?
Raspored pristupnih tačaka KBCnet mreže se nalazi na stranici KBCnet web prezentacije i to /mapa-pokrivenosti.
5. Kolika je cena opreme i pod kojim uslovima mogu da iznajmim istu?
Sve intormacije vezano za cenu opreme i izajmljivanje možete saznati ovde ili pozivanjem naše marketing službe na broj telefona 011.715.0.900.
6. Želeo bih da više racunara povežem u mrežu. Da li na svakom od njih mogu da imam internet i da li to povećava cenu priključenja?
Na svakom od umreženih računara možete da koristite Internet. To se rešava instalacijom dodatne opreme switch-a ili router-a, što neznatno povećava cenu kupljene ili iznajmljene opreme. Više informacija na telefon 011.715.0.900.
7. Koji su parametri za podešavanje e-mail servisa?
Za korišcenje e-mail servisa potrebno je u odgovarajućem programu (e-mail klijentu) zadati sledeće parametre:
Incoming mail (POP3) server: mail.kbc.rs
Outgoing mail (SMTP) server: mail.kbc.rs
Account (User) name: Vaše korisnicko ime
Password: Vaša lozinka
8. Kada otvorim pretrazivač izlazi mi vaša stranica i piše da ću biti redirektovan?
Ovo znaci da je vasa pretplata istekla i da vam se pruža mogućnost da pristupite našem sajtu kako bi imali mogućnost da nam prosledite skeniranu ili slikanu uplatnicu.
9. Kako da promenim lozinku za e-mail nalog?
Lozinka za konekciju i lozinka za e-mail nalog su iste, tako da ukoliko izvršite promenu lozinke za konekciju automatski ste izvršili i promenu lozinke za e-mail nalog.